Sunday, March 11, 2012

ေနာက္အံုးအခ်စ္


ငါၿပံဳးတဲ့အခါ နင္နားလည္ခဲ့ရင္
ငါ့လက္ကိုတင္းတင္းဆုပ္ ငါ့ကိုျပန္ၿပံဳးျပရင္ရၿပီ။

ငါငိုတဲ့အခါ နင္နားလည္ခဲ့ရင္
နင့္ပုခံုးကို ခဏဌား ငါ့ကိုတိတ္တဆိတ္ အေဖာ္ျပဳရင္ရၿပီ။

ငါစိတ္ဓာတ္က်တဲ့အခါ နင္နားလည္ခဲ့ရင္
ငါ့ကို နင့္ရင္ခြင္ထဲေထြးေပြ႔ထား နင့္ေရွ႕ေမွာက္မွာပဲ ငါ့ကိုေပ်ာ့ညံ့ခြင့္ေပးရင္ရၿပီ။

ငါစိတ္ေျပာင္းစိတ္လဲြျဖစ္တဲ့အခါ နင္နားလည္ခဲ့ရင္
ငါ့ကို ခြင့္လႊတ္ေပးပါ... နင့္မို႔လို႔ ငါစိတ္ရူးေပါက္ရဲခဲ့တာ

တေလာကလံုး ငါ့ကိုနားမလည္လို႔ရတယ္
နင္ကေတာ့ နားလည္ေပးပါ... နင္ဟာ ငါ့ရဲ႕ခ်စ္သူခ်င္းမို႔ပါ...
….
                      ဒီကဗ်ာေလးကိုအရမ္းၾကိဳက္ပါတယ္ဒီကဗ်ာေလးထဲကလုိပဲ က်မ ကိုနားလည္ေပးႏုိင္မဲ့ခ်စ္သူမ်ိဳးကို က်မ လုိခ်င္ခဲ့တယ္ 
က်မဘာျဖစ္ျဖစ္ရင္ဆုိင္ရဲျပီး က်မ ဘက္ကအျမဲတမ္းေနေပးႏုိင္မဲ့ က်မ လက္တြဲရမဲ့ခ်စ္သူမ်ိဳးကို က်မ ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ဘူးတယ္။ အသက္ ၂၀ အရြယ္
မွာက်မ ခ်စ္ရမဲ့သူေတြ႕ခဲ့တယ္ဒါေပမဲ့ က်မ တို႕တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္နဲ႕ေတာင္ေနခြင့္မရခဲ့ပါဘူး။ ခ်စ္သူျဖစ္ဖို႕ဆုိ
တာမေျပာပါနဲ႕သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္နဲ႕ေတာင္အနားကိုမလာရဲတဲ့ က်မ ခ်စ္သူကို က်မ နားလည္မူ႕ေတြအျပည့္နဲ႕ႏွစ္ေတြအမ်ားၾကီးသူ႕ပါးစပ္က
ခ်စ္တယ္လို႕ေျပာလာမဲ့စကားတစ္ခြန္းကိုအၾကာၾကီေစာင့္ေနမိပါတယ္။ က်မ အသက္ ၂၇ မွာသူနဲ႕ျပန္ေတြ႕ခဲ့တယ္ ၂၈ မွာခ်စ္သူေတြျဖစ္ခဲ
့ၾကတယ္ဘာျဖစ္ျဖစ္သူရင္ဆုိင္ရဲတယ္ဆုိျပီး က်မ ဘ၀ထဲကိုေနာက္တစ္ေခါက္ျပန္၀င္လာခဲ့တယ္။ ဒါေပမဲ့သူ က်မ အတြက္အခ်ိန္ေတြ
အၾကာၾကီးမေနေပးခဲ့ပါဘူး။ က်မ တုိ႕ေတြကအျမဲတမ္းအေ၀းၾကီးမွာပဲေနေနရတာ က်မ ဘ၀ရဲ႕ကံတရားပဲထင္ပါတယ္။ က်မ မခ်စ္မႏွစ္သက္
ေတြကသူေတြက က်မအနားမွာအျမဲတမ္းေနခ်င္ၾကတယ္ က်မ လုိခ်င္တာ က်မ လိုအင္ဆႏၵေတြကိုအျမဲတမ္းျဖည့္ေပးခ်င္ၾကတယ္ဒါေပမဲ့ က်မ 
သူတုိ႕အေပါသူတုိ႕လုိခ်င္တဲ့ အခ်စ္ဆုိတဲ့အရာ နဲ႕ နားလည္မူ႕ ခြင့္လြတ္သည္းခံမူ႕ အေလွ်ာ့ေပးမူ႕ ေတြကိုမေပးႏုိင္ခဲ့ပဲအျမဲတမ္းတစ္ဖတ္သက္
 က်မ စိတ္တုိင္းက်အႏုိင္ယူခဲ့ဘူးတယ္။
                        က်မ လူတစ္ေယာက္ကိုခ်စ္တယ္မခ်စ္ဘူးဆုိတာကို က်မ အသက္ ၂၀ မွာခံစားရတဲ့ခံစားခ်က္ေတြနဲ႕တုိင္းတာပါတယ္။
က်မ သူကလြဲရင္ဘယ္သူကုိမွနားလည္မူ႕မေပးႏုိင္ဘူး အေလွ်ာ့မေပးႏုိင္ဘူး အခ်စ္ေတြမေပးႏိုင္ဘူး။ သူတစ္ေယာက္သာ က်မ ဘ၀အတြက္
အသင့္ေတာ္ဆံုးနဲ႕ က်မ လက္ထပ္သင့္တဲ့ Perfect man လုိ႕ထင္မွတ္ထားခဲ့တယ္။ သူနဲ႕ပတ္သက္ျပီးခံစားရတဲ့ခံစားခ်က္မ်ိဳးဘယ္သူ႕ဆီမွ
ေနာက္တစ္ေခါက္ျပန္မရခဲ့ဘူး။ အခုေတာ့ က်မ အသက္ ၂၀ ကခံစားခ်က္ေတြနဲ႕ထပ္တူထပ္မွ်က်ေလာက္ေအာင္ခံစားရတဲ့သူတစ္ေယာက္
ကိုေတြ႕လိုက္ရတယ္။ က်မ သူနဲ႕သြားေနလာေနရတာ စကားေတြေျပာေနရတာအရမ္းေပ်ာ္ပါတယ္။ သူနဲ႕အခုပဲေတြ႕ျပီးလမ္းခြဲလုိက္ေပမဲ့
က်မ သူ႕ကိုမေတြ႕ရေသးတဲ့သူတစ္ေယာက္လုိေနာက္တစ္ေခါက္ျပန္ေတြ႕ဖို႕ကိုေမွ်ာ္လင့္ေနမိတယ္။ တစ္ရက္ထဲ က်မ ရင္ထဲကိုသူေရာက္
လာခဲ့တယ္ တစ္ရက္ထဲမွာပဲ က်မ ေပ်ာက္ေနတ့ဲေပ်ာ္ရြင္မူ႕ေတြ လူတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ အနာဂတ္ေတြ ျပန္ျပီးရွင္သန္
လာသလုိခံစားလုိက္ရတယ္။ က်မ သူ႕အတြက္ရိွေနေပးခ်င္တယ္ သူ႕ ကိုေပ်ာ္ေအာင္လုပ္ေပးခ်င္တယ္ သူ႕ ကိုအေလွ်ာ့ေပးခ်င္တယ္
နားလည္ေပးႏုိင္တယ္ ခြင့္လြတ္ေပးခ်င္တယ္အစစအရာရာမွာသူ႕စိတ္တိုင္းက် က်မ ေနေပးခ်င္တ့ဲဆႏၵေတြတစ္ေန႕ထက္တစ္ေန႕ပိုပိုၾကီး
လာပါတယ္။
                        က်မ ဘ၀ရဲ႕ေနာက္ဆံုးခ်စ္ရမဲ့သူတစ္ေယာက္လုိ႕ က်မ ယံုၾကည္ေနတယ္။ က်မ သူ႕ကိုယံုၾကည္ေနတယ္ဒါကလည္း
က်မ ေနာက္တစ္ေခါက္ထားသြားတာကိုခံခ်င္လုိ႕ျဖစ္ေနတဲ့လမ္းစလားလုိ႕ေတာ့မသိေပမဲ့ က်မ သူ႕ကိုယံုၾကည္ေနတယ္။ က်မ သူ႕ကို
ခ်စ္တယ္ အေလွ်ာ့ေပးခ်င္တယ္ နားလည္မူ႕ေတြေပးႏုိင္တယ္ ခြင့္လြတ္ႏုိင္တယ္။ အရာရာတုိင္းသူ႕သေဘာအတုိင္းလုိက္လုပ္ေပးႏုိင္
ဖုိ႕ က်မ ၾကိဴးစားေနခ်င္တယ္။ က်မ ေၾကာင့္သူ႕ကိုစိတ္မညစ္ေစခ်င္ဘူးေပ်ာ္စရာေတြကိုပဲဖန္တီးေပးခ်င္တယ္။ က်မ ဘ၀ရဲ႕အနာဂတ္လို႕
က်မ ယံုၾကည္ျပီးေနာက္ဆံုးအခ်စ္တစ္ခုအေနနဲ႕ခ်စ္ေနမိပါျပီ။ ဒါေပမဲ့ သူ က်မ ကိုအရင္လူလုိပဲတစ္ေန႕ေန႕တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာထားသြားအံုး
မွာလားဆုိတာကေတာ့သူကလြဲျပီးဘယ္သူမွမသိႏိုင္ဘူး။ က်မ ခ်စ္တဲ့သူ ၂ ေယာက္ပဲရိွခဲ့ဘူးပါတယ္ခ်စ္တဲ့သူ ၂ ေယာက္လံုးက က်မ ကို
ထားသြားတဲ့သူ ၂ ေယာက္လံုးမျဖစ္ပါေစနဲ႕လို႕ေတာ့ဆုေတာင္းေနမိပါတယ္..။
 
                        တခ်ိန္ခ်ိန္မွာေတာ့ က်မသူ႕ေဘးနားမွာ ရွိခြင့္ရမွာလား စြန္႔လႊတ္ရမွာလားဆုိတာကုိေတာ့ က်မကုိယ္တုိင္ေတာင္ မသိတဲ့
ေမးခြန္းေတြပါ၊ ေသခ်ာတာကေတာ့ က်မ သူ႕ကိုတကယ္ေနာက္ဆံုးေသာအခ်စ္ေတြနဲ တစ္ကယ္ခ်စ္ခဲ့တာပါ၊ အခုခ်ိန္မွာေတာ့ က်မတုိ႔ရင္ထဲမွာ
သူ႕ကိုခ်စ္တဲ့အခ်စ္ေတြနဲ႕အတူ သူ႕ေၾကာင့္ျဖစ္လာတ့ဲေပ်ာ္ရြင္မူ႕ေတြကလည္း က်မ စိတ္ေလတံခြန္လုိျဖစ္ေနပါတယ္.........
Nang Om Kham 
10/3/2012 ( 1.56 pm )
 
                                               

No comments:

Post a Comment